ΚΑΡΟΛΟΥ 2 - 6

Αθήνα, ΤΚ 10437

+30 210 3248 400

Εξυπηρέτηση πελατών 24/7

info@oteasfalisi.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

Σύστημα Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης

Σύστημα Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης

Η συμμόρφωση με τη νομοθεσία, τον Κώδικα Δεοντολογίας Ομίλου ΟΤΕ και τις εσωτερικές πολιτικές είναι πολύ σημαντική για μας.

Η διασφάλιση της Κανονιστικής Συμμόρφωσης αποτελεί προτεραιότητα του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας. Η Κανονιστική Συμμόρφωση αντιπροσωπεύει μια ξεκάθαρη δέσμευση στις αρχές της ακεραιότητας, της διαφάνειας, της δικαιοσύνης, του επαγγελματισμού, του ομαδικού πνεύματος και του σεβασμού στους κανόνες, αρχές οι οποίες είναι απαραίτητο να διέπουν τη λειτουργία της Εταιρείας.

Για τον σκοπό αυτό, η Διοίκηση έχει καθιερώσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης (το Σύστημα), το οποίο αφορά στη συμμόρφωση όλων (εργαζομένων και διοίκησης) με την ισχύουσα νομοθεσία, με τον Κώδικα Δεοντολογίας και με τις εσωτερικές πολιτικές, με σκοπό την αποφυγή οικονομικών κινδύνων, νομικών συνεπειών καθώς και κινδύνων φήμης για τον Όμιλο και τους εργαζόμενους. Με τον τρόπο αυτό, όλοι ωφελούνται: ο ίδιος ο Όμιλος, οι εργαζόμενοι, οι πελάτες, οι προμηθευτές και οι μέτοχοι.

Η αποτελεσματικότητα του Συστήματος βασίζεται στη δέσμευση και στην υποστήριξη διοίκησης και εργαζομένων.

Κύριοι άξονες του Συστήματος Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης

H πρόληψη της παραβατικής συμπεριφοράς και, παράλληλα, η τήρηση των πολιτικών που προβλέπονται στο εν λόγω Σύστημα. Με τον τρόπο αυτό, προστατεύεται τόσο η Εταιρεία όσο και οι εργαζόμενοι από νομικές συνέπειες λόγω παραβατικής συμπεριφοράς, ενώ μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης κινδύνων σχετικών με τη φήμη και τη δημόσια εικόνα της Εταιρείας. Η πρόληψη επιτυγχάνεται ιδίως με:

  • Την εκπαίδευση των εργαζομένων για τους κινδύνους που ενέχει τυχόν παραβίαση του ισχύοντος νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου, όπως ενδεικτικά παραβιάσεις που αφορούν θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, διαφθοράς (πχ. απάτη, δωροδοκία κ.α.), παραποίηση λογιστικών εγγράφων και οικονομικών καταστάσεων, παραβιάσεις της νομοθεσίας περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων, νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, παραβίαση της νομοθεσίας περί απορρήτου των επικοινωνιών καθώς και περιστατικά βίας και παρενόχλησης στην εργασία.
  • Τα κανάλια επικοινωνίας που μπορούν να χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι της εταιρείας προκειμένου να απευθύνουν ερωτήματα σχετικά με την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας και των εταιρικών Πολιτικών ή να λάβουν κατευθύνσεις για θέματα που τους απασχολούν στην καθημερινή τους εργασία σε περίπτωση που έχουν αμφιβολίες ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης συγκεκριμένων ζητημάτων.
  • O εντοπισμός περιστατικών παραβατικής συμπεριφοράς και η ανταπόκριση σε αυτά. Με σκοπό να υπάρχει η δυνατότητα αναφοράς τυχόν περιστατικών παραβίασης των εταιρικών πολιτικών και διαδικασιών, των κανονισμών και της ισχύουσας νομοθεσίας, η εταιρεία καθιέρωσε σχετικούς διαύλους αναφοράς.

Λειτουργία του Συστήματος

Η υπηρεσιακή λειτουργία που είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης, υπάγεται απ’ ευθείας στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας.

Επιπρόσθετα, έχει συσταθεί Επιτροπή Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Εταιρικών Κινδύνων & Εταιρικής Διακυβέρνησης Ομίλου ΟΤΕ, με κύρια αποστολή της την υποστήριξη, τον έλεγχο και την παρακολούθηση της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Εταιρικών Κινδύνων, Εταιρικής Διακυβέρνησης καθώς και ζητημάτων ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Ομίλου.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Επιλέξτε την ιδιότητά σας ( Ιδιώτης / Επιχείρηση ) και συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλα τα ασφαλιστικά νέα και τις προτάσεις μας.