ΚΑΡΟΛΟΥ 2 - 6

Αθήνα, ΤΚ 10437

+30 210 3248 400

Εξυπηρέτηση πελατών 24/7

info@oteasfalisi.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ενημέρωση

Ενημέρωση για τις παρεχόμενες καλύψεις λόγω Κορωνοϊού στα συμβόλαια της GENERALI

Ασφαλιστήρια  Νοσοκομειακής Ασφάλισης

Για όλους τους ασφαλισμένους της Generali, σε οποιοδήποτε νοσοκομειακό πρόγραμμα, καθώς και για όσους έχουν αγοράσει ξεχωριστά την παροχή του “ημερήσιου νοσοκομειακού επιδόματος” και παρά τη ρητή εξαίρεση της πανδημίας, η Generali ενεργοποιεί εκτάκτως την κάλυψη αυτή, σύμφωνα με τα παρακάτω:

  • Σε περίπτωση νοσηλείας λόγω COVID-19 η οποία θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τις διαδικασίες του ΕΟΔΥ, σε δημόσιο ή άλλο νοσοκομείο που έχει οριστεί – η Generali θα καταβάλλει ημερήσιο επίδομα νοσηλείας. Ενεργοποιείται, δηλαδή, κατ’ εξαίρεση, εκτάκτως, η κάλυψη της νοσηλείας λόγω κορωνοϊού, χωρίς να θεωρείται εξαίρεση η πανδημία ως αιτία νοσηλείας.
  • Το ύψος του επιδόματος θα ανέρχεται στο ποσό που αναγράφεται στους όρους του ασφαλιστηρίου και θα παρέχεται για χρονικό διάστημα έως δέκα (10) ημέρες νοσηλείας.
  • Προϋπόθεση για την καταβολή του επιδόματος είναι η υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, και συγκεκριμένα: α) εισιτήριο και εξιτήριο νοσηλείας, με β) διάγνωση για θετικό ασθενή σε COVID-19  (κορωνοϊό), στην αναφερόμενη αιτία νοσηλείας.

(!) Η εξυπηρέτηση και η κάλυψη των έκτακτων περιστατικών ισχύουν κανονικά, όπως ορίζουν οι όροι των ασφαλιστηρίων. Υπενθυμίζουμε, ωστόσο, ότι σύμφωνα με την οδηγία του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), σε περίπτωση ύποπτου κρούσματος για κορωνοϊό απαιτείται πρωτίστως, η άμεση επικοινωνία στη γραμμή 1135 για περαιτέρω καθοδήγηση. Aντίστοιχα, τα ύποπτα περιστατικά και οι νοσηλείες διοχετεύονται και πραγματοποιούνται σε επιλεγμένα δημόσια νοσοκομεία αναφοράς. Aναλυτικές οδηγίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα https://eody.gov.gr/.

 

Ασφαλιστήρια Ζωής

  • Το κεφάλαιο κάλυψης ζωής, θα αποδίδεται κανονικά, χωρίς να ισχύει ο όρος της εξαίρεσης της πανδημίας, σε περίπτωση που ο κυρίως ασφαλισμένος ασθενής καταλήξει λόγω COVID-19.

 

Η κοινότητα της Generali βρίσκεται πάντα δίπλα στους Πελάτες της παραμένοντας σε ετοιμότητα.

 

 

 

Μιλήστε με έναν ασφαλιστή

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Επιλέξτε την ιδιότητά σας ( Ιδιώτης / Επιχείρηση ) και συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλα τα ασφαλιστικά νέα και τις προτάσεις μας.